5 Haziran 2014 Perşembe

BEN DE MİMLENDİM:))))

Sevgili  http://sulemcafe.blogspot.com.tr/ beni mimlemiş, ben de cevap vereyim arkadaşıma:) Bu arada mimlenmek güzel şey...
1) Blog açma hikayeniz nedir?                                                                
2007 yılında sevgili arkadaşım gonuldenele, blog açtığını söyleyince, interneti seven ben de,bir blog açıp insanlarla bir şeyler paylaşmak istedim. Macera böyle başladı:)

2) Blog isminiz nerden geliyor? Neden bu isim?
O günlerde, televizyonda bir program var ve ismi "Hayata Evet". Konusu ise kişisel gelişim. Ben de blogumu,  daha çok, kişisel gelişim üzerine oturtacağım için bu ismi kullanayım dedim.

3) Hangi mevsimi seversiniz?
 Hepsini severim. Bir mevsim bitiyorken, diğerini özlemiş olurum:)

4) Bu mevsim size neyi çağrıştırıyor?
Kış mevsimi karı, yağmuru ve okulu,
İlkbahar canlılık ve cıvıltıyı,
Yaz tatili ve gezmeyi,
Sonbahar ise sararmış yaprakları ve tatil rehavetinden kurtulmayı çağrıştırıyor.

5) Kırmızı ruj mu yoksa eye-liner mı?
Eye-liner tabii ki.

6) Blog yazmak sana ne kazandırdı?
Blog yazarak çok farklı bir dünyaya dahil oldum bence. Çok farklı konularda, bu sayede farklı bakış açıları kazandım.

7) Kitap okumak mı yoksa bir şeyler yazmak mı?
Kitap okumak derim...

8) Şiir mi yoksa roman ya da hikaye mi?
Şiir okumayı çok sevmiyorum. Roman ya da hikaye daha bana göre.

9) En çok etkilendiğin film?
"Tibette 7 Yıl" ve "İyi, kötü, çirkin" diyebilirim. Ama unutamadığım başka bir sürü film var.

10) Öğrenci olmak mı yoksa iş hayatına atılmak mı?
Bazen öğrenci rahatlığı ve uçarılığı içinde olmak istiyorum, bazen de çalışma hayatından çok zevk alıyorum. Ruh halime göre değişiyor.

11) Kitap okumak mı, film izlemek mi?
İşin doğrusu her ikisini de çok severim ama tercih yapmam gerekirse, kitap derim.

12) Hangi tür kitaplar ya da filmler?
Her türlü kitap ( şiir hariç ) ve her türlü film olabilir. Yeter ki güzel olsun.

13) Klasik giyinmek mi, yoksa spor mu?
Yerine göre değişir.

14) Almaktan asla vazgeçmeyeceğiniz şey?
Kıyafet ve mutfak eşyası. Mesela bu günlerde çay tabağı ve çay bardağına takıldım, buldukça almak istiyorum:))

15) En sevdiğiniz yemek ?
İçli köfte:))

16) En sevdiğin diziler?
Türk dizilerinden "Yalan Dünya", yabancı dizilerden "Vikings"

17) Özel bir yeteneğin olsaydı, bunun ne olmasını isterdin?
Hitabet sanatını bilmek isterdim.

18) Hasta olmanın en kötü yanı nedir?
Aciz olmak...

19) Alınacaklar listen var mı? İlk beşi nedir?
Olmaz mı???:))))))
-Beyaz bir çanta
-Yazlık merserize hırkalar
-Babet
-Bu sene moda olan, ayak bileklerinde biten ve uçuşan etekler
-Pantolon

20) İlk aldığın makyaj malzemesi?
Acaba neydi ki?? Rujdu herhalde:))

E ben de birilerini mimleyeyim:)

http://gonuldenele.blogspot.com.tr/



Hiç yorum yok: