14 Ekim 2008 Salı

THE SECRET(SIR)

Secret adlı kitabı pek çoğunuz okumuşsunuzdur.Okumadıysanız da en azından adını duymuşsunuzdur.Satış rekorları kıran bir kitap.Benim de hayatımda özel önemi olduğundan,kitabın kendisinden biraz bahsetmek istedim.Ola ki,okumayan varsa ilgisini çeker diye.Evvelki sene okuduğum ve hayatımda bir dönüm noktası olan bu kitabı,şimdi başucu kitabım yaptım.Ne zaman olumsuz fikirler zihnime üşüşse hemen açıp bakıyorum.İtiraf etmek gerekirse,bu kitap sayesinde çok değiştim.Hayatım tamamen farklılaştı diyebilirim.Eğer siz de hayatınızdan memnun değilseniz,işler istediğiniz gibi gitmiyorsa,işte size bunu değiştirmenin SIRRI:

Başınıza gelen herşeyi, siz hayatınıza çekiyorsunuz .Ne düşünürseniz, onu kendinize çekersiniz. Eskinin bilge insanları bunu bilirlerdi.Mesela;Babilliler…

Ama bilenler toplumun küçük "seçkin" bir kısmıydı.
Sizce neden dünya nüfusunun % 1i, dünyadaki toplam maddi gelirinin % 96sını kazanıyor? Tesadüf olduğunu mu düşünüyorsunuz? Hayır değil!

Çünkü; onlar birşeyleri anlamışlardır,”Çekim Yasası”nı.
Çekim yasasına göre, "Benzerler birbirini çeker".
Burada bir düşünce düzeyinden bahsediyoruz.

Bizim işimiz insanlara,istedikleri şeyi düşünmeyi öğretmek.
İstediğimiz şeyi zihnimizde netleştirmek. İşte bu noktadan sonra evrenin en güçlü yasası işlemeye başlıyor; “ÇEKİM YASASI”.

En çok neyi düşünürseniz, onu kendinize çekersiniz ve o hale gelirsiniz.

Bir düşünceyi tekrar tekrar düşünürseniz ya da sürekli hayalini kurarsanız: (İstediginiz yeni arabayı almak, ihtiyacınız olan parayı bulmak, veya ruh eşinizi bulmak); o düşünceyle ilgili olan frekansı uygun bir temele yerleştirirsiniz.Tabii,burada önemli olan,hayalinizi kurarken gerçekten hayalin içinde yaşadığınızı hissetmek olmalıdır.Mutlu olmak da,hayalinizin gerçekleşmesi için olmazsa olmaz şartlardan.

Sorun şu ki; çoğu insan istemediği şeyi düşünür!
Ve başlarına olumsuzlukların niye tekrar tekrar geldiğini merak eder.
Çekim yasası sizin birşeyi iyi ya da kötü algılamanızla veya olmasını isteyip istememenizle ilgilenmez!

Sadece düşüncelerinize cevap verir. Eğer kendinizi berbat hissediyorsanız, yolladığınız sinyal budur: "Kendimi berbat hissediyorum".Böyle düşündüğünüzde,evren size cevap verir:”Dileğin benim için emirdir”.Sonuçta,düşündüğünüz gibi olursunuz.

Çekim yasası: "Neyi düşünür ya da odaklanırsan onu alırsın" der.
Ondan yakınıyor olman, yakındığını sana daha çok yaklaştırır.
Eğer olaylara pozitif bakabiliyorsak o zaman, pozitif kişi, olay ya da durumları kendimize çekebiliriz.

Ya da tam aksi; negatif yönelimli ve kızgın olabiliriz, bu durumda da olumsuz kişi ya da koşulları kendimize çekeriz.

Bilinçli veya bilinçsiz, aklınızda tuttuğunuz; sizi (olumsuz) etkileyen düşüncelerden kurtulun!

Çünkü;en çok hasta olan, hastalıktan en çok bahsedendir.Bolluktan en çok bahseden, bolluk içindedir.

Çekim yasası her yerde aşikardır, eğer ne olduğunu anlarsanız.
Siz bir mıknatıssınız, düşünceleri, insanları, olayları, hayatları kendinize çekersiniz.

Yasaları olan bir evrende yaşıyoruz; mesela yerçekimi yasası, eğer bir binadan düşerseniz, iyi insan veya kötü insan olmanız hiç farketmez, yere düşersiniz.Anlatmaya çalıştığımız çekim yasasına göre ise,neyi düşünür ve nasıl hissederseniz hayatınıza onu çekersiniz.
Hayatınızdaki her şeyi -yakındıklarınız dahil- hayatınıza siz çektiniz!
İlk bakışta bunu duymaktan nefret edeceğinizi biliyorum; diyeceksiniz ki:
"Trafik kazasını ben çekmedim". "Bu durumu ben çekmedim"
ya da yakındığınız herhangi bir şeyi çekmediğinizi iddia edeceksiniz.
Bu noktada söylemeliyim ki; evet hepsini siz çektiniz!
Bu anlaması en zor olan kavramdır. Ama bir kez kavranırsa, hayatınızı değiştirir.

Bu büyük "sır"rın bir parçasıdır. Birçoğumuz terslikleri çekeriz ve bunu kontrol edemeyeceğimizi,çünkü bunun, doğal yapımızda otomatikman var olduğunu düşünürüz. Bunu ilk kez duyuyorsunuz, Düşüncelerimi değiştirmek zor olacak, diyorsunuz.
İlk başta öyle gelecek, ama sonra eğlenceli olacak.

Bize göre iki duygu vardır: İyi hissettiren ve kötü hissettiren.
Her durumu bu iki duyguyla değerlendiririz.

"Şu anda neyi kendime çekiyorum?" sorusunun cevabı hislerinizdir. Eğer iyi hissediyorsanız, devam edin doğru yoldasınız.

Hiç yorum yok: